Äventyrslekplatsen

Ja....någon Holmö resa blev det inte i helgen.......kära syster har ju varit här! Nu är det tack och lov, jobb söndag-onsdag och fredag-söndag. Bara torsdagen jag måster klara av själv.
I dag har det varit stan som gällt. Först Rusta, Djurmagazinet (barnen älskar att kolla på alla djur där) Frasses och sedan:
Äventyrs lekplatsen vid Nydala sjön.
Mycket roligt att göra.......men medans lekplatsen fick 10 poäng, fick Ratan 20!
Sen fick jag storhandla på ICA Maxi och så var det dax för snabbmat hos mig och sedan åkte dom hem igen.
Andra saker som hänt är att fina Malin har fyllt 20, vi ska ta en fika på stan någon dag framöver.
En av mina arbetskompisar gifte sig i dag också
Livet går ju trots allt vidare........än fast det står stilla för mig.......eller snarare bakåt. Nä nu ska jag inte gräva ner mig mer...ut på promenad med Bella nu.
 
 

Kommentera här: