Det är illa.....mående

Alla sova,tyst det är i husen...........Inte jag :-) Ligger i sängen men sova kan jag inte.....
Kan kanske ha något att göra med att jag gick och la mig, på en gång jag kom hem från jobbet..
Kan kanske ha något att göra med att det är andra dagen jag har migrän känningar.... illamående och huvudvärk.
 
Jag brukar kunna hålla det någorlunda i schack med hjälp av flitigt intag av tabletter, funkade i går. Resten av månaden är det inga tabletter.......men just två tre dagar varje månad är detta det enda som funkar....någorlunda. Fick tipset av en annan stackare........Är ändå glad,sista året har jag sluppit i från att ligga och kräkas hela tiden (utom när jag lyckas somna).......då försökte jag med primperan och imigran (på recept) men detta funkar faktiskt bättre!!!
 
I dag tryckte jag i mig sammanlaggt 4 Treo och 4 alvedon och ändå hade jag på eftermiddagen så ont i huvudet att jag kände det som om jag skulle kräkas. Inte så smart att jobba då......men det ska vara riktigt illa innan jag stannar hemma. Så när arbetsdagen var slut vid 15-tiden blev det dirrekt sova..........vaknade 21:30.
 
Efter en kortare tur med Bella och lite mat hade jag tänkt försöka sova igen........men det gick inte så bra. Nåja jag har ju två dagars ledighet framför mig så det gör inte så mycket.....
 
 

Kommentera här: