Desperat behov av inspiration....

I bland undrar jag om jag är riktigt klok.......allt detta är jag ombud för på jobbet: Schemat, Senior Alert, Rygg, Fack- och skyddsombud. Och speciellt känns det när det kommer funderationer från medarbetare som jag nog borde ta tag i......men efter en lååååång jobbar helg är inte hjärnan där den borde var....på huvudet, mer under armen...
Och nu ska jag motivera mig till en två dagars fullmatad skyddsombudskurs också......
Men så kom ja ju på att.......jag ska ju snart ha semester, eller ja om en månad i alla fall.......
Nu tror jag inte att det blir en sådan semester.........men till arlanda ska jag flyga i alla fall.....sedan söder ut:-)
Men det är ju då det......nu är det sömn på programet! 

Kommentarer:

1 Maria:

Tänkte du komma och hälsa på OSS!
JIPPI!!!
Välkommen.

Svar: Njää.....blir nog inte sååå kanske
Rode Selin

Kommentera här: