Skola och fritid.....

Så har jag då klarat av 1,5 år på skolbänken och kan då äntligen tittulera mig undersköterska, det som jag jobbat som sedan -88
Har fått prova på och lärt mig en del nytt,bla venösa provtagninger och kateterinättning här på kortet är det på en docka . En 4 veckors praktik på Öron, näsa, hals motagningen med bla. polikliniska operationer.
     
Så från 4 Januari har jag 90% på ett boende här i närheten, först vik i tre månader (det är en som ska prova annat jobb) med ev fast sedan.
Lite av pyssel och bakning har jag också hunnit med. Perfekt att ha ett hobbyrum då slipper man plocka undan pysslet som man håller på med, bara att stänga dörren.
               
 
Tog inte med fler kort på Rainbow loomband nu........ :-) Får spara korten på djuren och naturen tills nästa inslag..
 

Kommentarer:

1 Carra Wik:

Läste en fin text nånstans... "En undersköterska är inte någons undersåte. En undersköterska gör under" ❤️

Svar: Försöker :) Tack!
Rode Selin Andersson

Kommentera här: