Snöbilder

Bäst att passa på medans snön ligger kvar! Kort på omgivningarna!
Huset från "stallbacken", med jordkällaren i förgrunden. 
Huset i mitten är stallet, tomt än så länge. Jag är lika glad för det, tycker att hästar är lite för stora och oberäkneliga för min smak. Vi ska kanske göra om lite så att det blir en hundinhägnad utanför och att innedelen blir i stallet.
I huset till vänster ska det hända lite spännande saker i sommar.....
 På sommaren går det kor runt gården.
Från vardagsrummet i sommras! När jag bodde kvar i Sävar skypade jag och Per ofta på kvällen. En gång somnade vi båda i från utan att stänga av. Vid 4-tiden vaknar jag av kornas råmande:-) tog att tag innan jag fattade varifrån det kom. Inne i Sävar finns det ju inga kor!
 
Fota hästar är däremot inte så dumt!
 
Som ni ser gick ljuset i rosa/lila. Tur att man kan redigera lite.....
Ett nypon.
Hemma igen!

Kommentarer:

1 ulrika:

Måste bara få säga att du verkar bo fantastiskt fint kan tänka att sommaren måste vara ännu mysigare.

Svar: Det tror jag! Förra sommaren här var fin :-)
Rode Selin

2 Bengt:

Bröllop i sommar??

3 Sara:

Vackra Oljons, som mina kompisar säger du har ju bott på en Herrgård =)
Jättefina bilder Rode.

Svar: Tack!
Rode Selin

Kommentera här: