Utopia

I dag hade jag lite ärenden i stan och råkade hamna i nya gallerian "Utopias" öppnande.
Så här såg det ut strax före tio, det stod redan folk och väntade. En av affärerna som jag skulle handla på hade flyttat in i denna galleria, så jag fick sätta mig på Mc Donalds med kaffe och vänta eftersom invigningen inte skulle vara förren 11.
 
Hört på Mc Donalds: "Alllltså Jag känner mig betydligt mer hemma i London än vad jag gör i Paris......." För att lite senare utbrista, O NO! När dom tre tipptopp klädda tjejerna tittar ut genom fönstret och inser att dom inte kommer att bli en av dom 100 första som kommer in på Utopia och får ett presentkort på 200kr. Hoppas presentkorten kom till några som behövde dom bättre.....
 
Stax efter 11 gick jag dit
 Hela Umeå kommuns sammlade befolkning tycktes ha kommit för att beskåda.
Inte så bra bilder, men jag hade bara mobilen....
Här några av dom saker jag inhandlade. Undra just vem som hela tiden slarvar bort mina örhängen.......
 

Kommentarer:

1 Carin:

Vackra örhängen!

Kommentera här: