En helg med en underbar familj!

I helgen har jag haft fin främande av "systra mi" med familj.
Lördagen började vi med att:
för att sedan
Efter ugnen var det bara toppingen kvar på Cupcakesen
Kreativiteten var det inget fel på!
 
Det färdiga resultatat!!!!!!
Köttfärsrulle http://rolise.blogg.se/2009/april/enkel-kottfarsrulle.html potatis, trattkantarellsås och en sallad.
Sedan bar det av till stan
för att se:
Själv tyckte jag att den från 2008 var bättre http://www.swefilmer.com/lassemajas-detektivbyra-kameleontens-hamnd-2008/lassemajas-detektivbyra-kameleontens-hamnd-2008-video_6da44f4cf.html  men den var nog lagomt spännande för en sju- och åttaåring att se på bio!
I dag har vi tagit det rätt så lungt bara en promenad genom Sävar
Cirkus Selin, hela familjen på en gungbräda! Med dessa kan man aldrig ha tråkigt!!!!!
En som däremot inte tog det lugnt i dag det var Bella. Hon var hos exet och drev rådjur.
Det blev låg två rådjur nere för räkning innan dagen var slut! Nu sover hon sedan länge gott och det borde jag också! God natt!!!

Kommentarer:

1 Malin:

Ser ut som en höjdarhelg! Mysigt att få pyssla lite =) Själv så jobbade jag... Nu är det uppsatsskrivande som gäller på den såkallade lediga dagen!

Svar: Jo det var mysigt! Nu blir det längre mellan gångerna som vi får umgås. Det blir inte mycket ledigt för dig, med både skola och hus.
Rode Selin

2 carra:

ser ut som ni haft en trevlig helg. hälsa familjen!

Svar: :-) Det ska jag göra!
Rode Selin

Kommentera här: