Semester med lite ute jobb

Jaha vad har jag roat mej med dessa dagar då? Jo.......
Låååååååånga frukostar med havre & quinoa gröt, kaffe, något drickbart, Mac
och Bella förstås (taget med Photo Booth)!
Många promenader med kameran och Bella (förstås)
 
Trevliga djur och
otrevliga, men som tur var döda.
 
Men efter en vecka vill man göra något, så jag gav mig på grusgången. Det fanns lite grästuvor m.m
hittade lite gräs på gräsmattan också
gånger 4.
högre upp var det  mera mossa, högen som ligger på marken är från att ha krattat ur blomrabbaten. Någon hjälp från Bella fick jag inte, hon sov mest :-)
Gosan tyckte att hon gjort sitt för den dagen!
Det är skönt att göra något när man vill vara ute och på en gård finns det alltid något!
 

Kommentarer:

1 Malin:

Du gör så fint på gården... Och det härliga är när man ser skillnaden från innan! :) Var såg du den där äckliga långa saken?

Svar: Tack! Den såg jag på vägen ett par km. bort.
Rode Selin

Kommentera här: